sobota 19. listopadu 2011

Tričko s aplikací sovy pro dceru

Mami já už nemám žádné tričko se sovou?

Hmmm, vypadá to, že ne... z posledního si vyrostla....
Mamí ale já jsem přece vždycky měla tričko se sovou , chodím do soví skupiny ( ve školce)
To je fakt....
A včera mě  Dadouch ve svém blogu se svým synem nakopla, že bych se už do toho měla taky pustit....i chuť byla :o)
Prvně jsem hledala vhodné tričko, našla jsme s nápisem, ale hodilo by se...
Večer jsem kreslila sovy...ehm, já na to kreslení moc nejsem...ale nakonec jsem ji nějak dala dohromady, ale byla velká, tak zmenšit kopírkou o 75%....hm, to je dost malý, to ani nezakryje ten nápis, tak zase zvětšit na 85%, vypadalo to úplne přesně, paráda....jsem se pustila do přípravy, nakonec sova nebyla přesně, ale dole čouhal kousel obrázku pod nápisem.musela jsem to vyřešit po svém...

Tak tady máš Niki to tričko se Sovičkou- holka neměla slov a nemohla se vynadívat, až mě to vehnalo slzy do očí- no jsem cíťa :-))

Přeji všem krásný víkend, Moni

2 komentáře: