sobota 19. listopadu 2011

Prodloužila jsem dceři tepláky i zimní bundu :o)

Určitě to znáte, tepláků pro děti není nikdy dost a ještě z nich tak rychle vyrostou...koupila jsem náplety u Stoklasy, jsou polyesterové, bývají i bavlněné a určitě se dají koupit v každé galanterii.
Vypárala jsem délku u tepláků a našila na overlocku manžetky. Jde to i rovným stehem na šicím stroji a poté cikcak stehem. Třeba někoho inspiruji a pomůzu tak dál nosit tepláky, které jsou pěkné jen prostě krátké :o)






 Takhle prodlužuji občas i mikinky, které jsou bez manžet, nebo jsem dokonce prodloužila i rukávy u zimní bundičky :o) Tam jsem ale použila manžety dvojité....

4 komentáře:

  1. No Ty jsi šikulka :-) Já se teď peru s dvěma tričkama, kterým prodlužuju rukávy... Naštěstí jsou to trička na doma ;-))) Ale hlavně jsem to nikdy nedělala, tak snad to nebude nějaká hrůza... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Katko si sikovna :o) neboj to urco pujde a priste to bude urcite i lepsi, je to i o cviku :o)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý ! .. a dcerka může nosit další rok....

    OdpovědětVymazat